Kérdése van?
30/180-6119
Ingyenes szállítás
10 000 Ft felett
Kosár tartalma
Az Ön kosara üres.
Kosár
Az Ön kosara jelenleg üres!
Rendelési feltételek/ÁSZF:

Munkaruházati bolt

Általános szerződési feltételek

A jelen ÁSZF tartalmazza a WWW.MRMUNKARUHA.HU (továbbiakban Webáruház) használatának feltételeit az alábbiak szerint:

A Webáruház címe:

WWW.MRMUNKARUHA.HU

A webáruház üzemeltetőjének (továbbiakban Szolgáltató) adatai:

Cégnév: Mrmunkaruha Kft.
Székhely címe: 1112 Budapest, Mikes Kelemen u. 45.
Cégjegyzékszám: 01-09-276275
Nyilvántartást vezető cégbíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
Statisztikai számjel: 25457430-4616-113-01
Adószám: 25457430-2-43
Bankszámlaszám: 12010635-01541622-00100002

Munkaruházati bolt adatai:

Cím: 1135 Budapest, Lehel u. 48.
Telefon: 30/180-6119
E-mail: info@mrmunkaruha.hu
Nyitva tartása: H-CS: 10-18:30; P: 10-17:00; SZO: 9-12:00

Az általános szerződési feltételek elfogadása

1. A regisztráció (nem kötelező) illetve vásárlás során (mindkét esetben) a felhasználó, ha a Webáruház szolgáltatásait igénybe kívánja venni, akkor köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit, amit az űrlapon található jelölő négyzet (rendelési feltételek elfogadása) kiválasztásával tehet meg. Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre az Szolgáltató és a Webáruház felhasználója között.
2. Ha a felhasználó az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe a Webáruház szolgáltatásait. Nem regisztrálhat és nem küldhet megrendelést sem.

A megrendelés lépései:

  1. A regisztráció nem kötelező
  2. A vásárolni kívánt termék kiválasztása/kosárba helyezése
  3. Átvétel kiválasztása
  4. Szállítási/Számlázási adatok megadása
  5. Adatellenőrzés
  6. A rendelési feltételek/ÁSZF elfogadása
  7. Rendelés elküldése

Az adásvételi szerződés létrejötte:

1. Ha a felhasználó megrendelést küld a Webáruház oldalain, és a szolgáltató a megrendelést e-mailben visszaigazolja adásvételi szerződés jön létre a vásárló (felhasználó) és a szolgáltató között. (Ha a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail a vásárlóhoz 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a megrendelt terméket megvenni, a szolgáltatást igénybe venni.)
2. A felhasználó elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés írásban megkötöttnek minősül, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.
3. A szerződés magyar nyelven jön létre, a Webáruház elektronikus formában, automatikusan tárolja. A felhasználó számára a Webáruházba történő bejelentkezés után hozzáférhető. Annak tartalmát elolvashatja, mentheti vagy kinyomtathatja.

A termék lényeges tulajdonságai:

A termék lényeges tulajdonságait a felhasználók megtekinthetik a termékek bemutató oldalain.

Árak:

A Webáruházban közzétett árak ÁFÁ-val növelt bruttó árak, amelyek tartalmazzák a termékek árát és a földszintig való házhoz szállítás költségeit,

Kiszállítás, személyes átvétel:

1. A szállítási határidők a szállítási költségek aloldalon találhatóak.
2. A termékek kiszállítását a szolgáltató a vásárlóval egyeztetett időpontban végzi.
3. A vásárló köteles a kiszállítás (vagy személyes átvétel) időpontjában a csomag sértetlenségét ellenőrizni. Sérült csomagolás esetén a hibát a helyszínen jegyzőkönyvben kell rögzíteni.

Lehetséges fizetési módok:

1. Személyesen, készpénzben az áru átvételével egyidejűleg (utánvétel)
2. Banki átutalás (előre utalás)

Termék cseréje:

A felhasználó kezdeményezhet cserét, a cserélni kívánt terméket a saját költségén kell visszapostázni.

Elállási jog:

A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 1. mellékletében található Elállási/Felmondási mintatájékoztató alapján.

A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató:

A termékekre a Szolgáltató 6 hónap garanciát vállal. A garanciális problémával a Szolgáltatóhoz forduló felhasználónak kötelessége a terméket higiénikus tiszta állapotban eljuttatni a Szolgáltató telephelyére.

Jótállási vagy szavatossági igény bejelentésének módja:

1. Személyes bejelentés
A vásárló bejelentheti személyesen jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgálta
tónál (Szolgáltató telephelye). Ekkor az Szolgáltató munkatársa a kifogásáról jegyzőkönyvet vesz fel, amelyben rögzíti:
- a vásárló nevét, címét,
- a termék megnevezését, vételárát,
- a vásárlás időpontját,
- a hiba bejelentésének időpontját, - a hiba leírását,
- a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt,
- a kifogás rendezésének módját.
Ha a kifogás rendezésének módja a vásárló igényétől eltér, ennek indokolását a jegyzőkönyvben rögzíti.
A jegyzőkönyv másolatát a vásárló átadja.

2. Írásban történő bejelentés
A vásárló bejelentheti jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgáltatónak (Szolgáltató szélyhelye) küldött levélben, vagy elektronikus levélben (Szolgáltató email címe).
Ekkor a levélnek tartalmaznia kell: - a vásárló nevét, címét,
- a termék megnevezését, vételárát,
- a vásárlás időpontját,
- a hiba bejelentésének időpontját,
- a hiba leírását,
- a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt.

Aloldali kulcszó: munkaruházati bolt

Kereső
Kifejezés:
Bejelentkezés
Bankkártyás fizetés

Munkaruha - bankkártyás fizetés

Munkaruha bolt

Google Plus

Elérhetőségek

Tel: 30/180-6119
E-mail: info@mrmunkaruha.hu

Munkaruha bolt: 1135 Bp. Lehel u. 48.

https://mrmunkaruha.hu - Mrmunkaruha Kft.
Webáruház készítés a StartÜzlettel.