Boltunk heti 6 napot nyitva tart! - Csomagfeladás GLS-es mindennap házhozszállítással vagy csomagpontra! - A futárnál már kártyával is lehet fizetni!
X
Termékek
    Kosár
    Az Ön kosara jelenleg üres!

    Munkaruházati bolt

    Általános szerződési feltételek

    A jelen ÁSZF tartalmazza a WWW.MRMUNKARUHA.HU (továbbiakban Webáruház) használatának feltételeit az alábbiak szerint:

    A Webáruház címe:

    WWW.MRMUNKARUHA.HU

    A webáruház üzemeltetőjének (továbbiakban Szolgáltató) adatai:

    Cégnév: Mrmunkaruha Kft.
    Székhely címe: 1112 Budapest, Mikes Kelemen u. 45.
    Cégjegyzékszám: 01-09-276275
    Nyilvántartást vezető cégbíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
    Statisztikai számjel: 25457430-4616-113-01
    Adószám: 25457430-2-43
    Bankszámlaszám: 12010635-01541622-00100002

    Munkaruházati bolt adatai:

    Cím: 1135 Budapest, Lehel u. 48.
    Telefon: 30/180-6119
    E-mail: info@mrmunkaruha.hu
    Nyitva tartása: H-CS: 10-18:00; P: 10-17:00; SZO: 9-12:00

    Az általános szerződési feltételek elfogadása

    1. A regisztráció (nem kötelező) illetve vásárlás során (mindkét esetben) a felhasználó, ha a Webáruház szolgáltatásait igénybe kívánja venni, akkor köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit, amit az űrlapon található jelölő négyzet (rendelési feltételek elfogadása) kiválasztásával tehet meg. Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre az Szolgáltató és a Webáruház felhasználója között.
    2. Ha a felhasználó az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe a Webáruház szolgáltatásait. Nem regisztrálhat és nem küldhet megrendelést sem.

    A megrendelés lépései:

    1. A regisztráció nem kötelező
    2. A vásárolni kívánt termék kiválasztása/kosárba helyezése
    3. Átvétel kiválasztása
    4. Szállítási/Számlázási adatok megadása
    5. Adatellenőrzés
    6. A rendelési feltételek/ÁSZF elfogadása
    7. Rendelés elküldése

    Az adásvételi szerződés létrejötte:

    1. Ha a felhasználó megrendelést küld a Webáruház oldalain, és a szolgáltató a megrendelést e-mailben visszaigazolja adásvételi szerződés jön létre a vásárló (felhasználó) és a szolgáltató között. (Ha a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail a vásárlóhoz 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a megrendelt terméket megvenni, a szolgáltatást igénybe venni.)
    2. A felhasználó elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés írásban megkötöttnek minősül, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.
    3. A szerződés magyar nyelven jön létre, a Webáruház elektronikus formában, automatikusan tárolja. A felhasználó számára a Webáruházba történő bejelentkezés után hozzáférhető. Annak tartalmát elolvashatja, mentheti vagy kinyomtathatja.

    A termék lényeges tulajdonságai:

    A termék lényeges tulajdonságait a felhasználók megtekinthetik a termékek bemutató oldalain.

    Árak:

    A Webáruházban közzétett árak ÁFÁ-val növelt bruttó árak, amelyek tartalmazzák a termékek árát és a földszintig való házhoz szállítás költségeit,

    Kiszállítás, személyes átvétel:

    1. A szállítási határidők a szállítási költségek aloldalon találhatóak.
    2. A termékek kiszállítását a szolgáltató a vásárlóval egyeztetett időpontban végzi.
    3. A vásárló köteles a kiszállítás (vagy személyes átvétel) időpontjában a csomag sértetlenségét ellenőrizni. Sérült csomagolás esetén a hibát a helyszínen jegyzőkönyvben kell rögzíteni.

    Lehetséges fizetési módok:

    1. Személyesen, készpénzben az áru átvételével egyidejűleg (utánvétel)
    2. Banki átutalás (előre utalás)

    Termék cseréje:

    A felhasználó kezdeményezhet cserét, a cserélni kívánt terméket a saját költségén kell visszapostázni.

    Elállási jog:

    A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 1. mellékletében található Elállási/Felmondási mintatájékoztató alapján.

    A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató:

    A termékekre a Szolgáltató 6 hónap garanciát vállal. A garanciális problémával a Szolgáltatóhoz forduló felhasználónak kötelessége a terméket higiénikus tiszta állapotban eljuttatni a Szolgáltató telephelyére.

    Jótállási vagy szavatossági igény bejelentésének módja:

    1. Személyes bejelentés
    A vásárló bejelentheti személyesen jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgálta
    tónál (Szolgáltató telephelye). Ekkor az Szolgáltató munkatársa a kifogásáról jegyzőkönyvet vesz fel, amelyben rögzíti:
    - a vásárló nevét, címét,
    - a termék megnevezését, vételárát,
    - a vásárlás időpontját,
    - a hiba bejelentésének időpontját, - a hiba leírását,
    - a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt,
    - a kifogás rendezésének módját.
    Ha a kifogás rendezésének módja a vásárló igényétől eltér, ennek indokolását a jegyzőkönyvben rögzíti.
    A jegyzőkönyv másolatát a vásárló átadja.

    2. Írásban történő bejelentés
    A vásárló bejelentheti jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgáltatónak (Szolgáltató szélyhelye) küldött levélben, vagy elektronikus levélben (Szolgáltató email címe).
    Ekkor a levélnek tartalmaznia kell: - a vásárló nevét, címét,
    - a termék megnevezését, vételárát,
    - a vásárlás időpontját,
    - a hiba bejelentésének időpontját,
    - a hiba leírását,
    - a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt.

    Aloldali kulcszó: munkaruházati bolt

    Munkaruha bolt

    Bankkártyás fizetés

    Munkaruha - bankkártyás fizetés

    Kosárba

    Kosárba helyezve

    Betöltés...

    ...
    Hiba

    Sikertelen művelet

    Ismeretlen hiba, kérjük, próbálja újra.