- MUNKARUHÁZAT CSALÁDONKÉNT
- KERTÉSZNADRÁG
- DERÉKNADRÁG
- MUNKAKABÁT
- MUNKAVÉDELMI CIPŐ
- MUNKAVÉDELMI BAKANCS
- MUNKAVÉDELMI KESZTYŰ
- VÉDŐSZEMÜVEG
- MUNKAVÉDELMI SISAK
- PÓLÓ (KÖRNYAKAS)
- PÓLÓ (GALLÉROS)
- RÖVIDNADRÁG
- VEGYVÉDELMI RUHA
- SZAKÁCSRUHA
- ESŐRUHA
- LÉGZÉSVÉDELEM
- HALLÁSVÉDELEM
- ZUHANÁSGÁTLÓ HEVEDER
- RÖGZÍTŐKÖTÉL
- ENERGIANYELŐ
- KARABINER
- GUMICSIZMA
- LÁNGÁLLÓ RUHA
- SZERSZÁMOSTÁSKA
- TŰZOLTÓKÉSZÜLÉK
- HIGÉNIAI TERMÉKEK
- KÖPENY
- LÁTHATÓSÁGI RUHA
- PULÓVER
- TÉLIKABÁT, TÉLI NADRÁG
- TÉLI ALÁÖLTÖZET
- MELLÉNY
- OVERÁL
- KÖZÚTI VÉDŐESZKÖZÖK
- KÖTÉNY
- HEGESZTÉSVÉDELEM
- SAPKA, FEJVÉDŐ
- ARCVÉDŐ
- IZÜLETVÉDŐK
- TALPBETÉT, ZOKNI, ÖV
Munkaruházati bolt
Általános szerződési feltételek
A jelen ÁSZF tartalmazza a WWW.MRMUNKARUHA.HU (továbbiakban Webáruház) használatának feltételeit az alábbiak szerint:
A Webáruház címe:
WWW.MRMUNKARUHA.HU
A webáruház üzemeltetőjének (továbbiakban Szolgáltató) adatai:
Cégnév: Mrmunkaruha Kft.
Székhely címe: 1112 Budapest, Mikes Kelemen u. 45.
Cégjegyzékszám: 01-09-276275
Nyilvántartást vezető cégbíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
Statisztikai számjel: 25457430-4616-113-01
Adószám: 25457430-2-43
Bankszámlaszám: 12010635-01541622-00100002
Munkaruházati bolt adatai:
Cím: 1135 Budapest, Lehel u. 48.
Telefon: 30/180-6119
E-mail: info@mrmunkaruha.hu
Nyitva tartása: H-CS: 10-18:00; P: 10-17:00; SZO: 9-12:00
Az általános szerződési feltételek elfogadása
1. A regisztráció (nem kötelező) illetve vásárlás során (mindkét esetben) a felhasználó, ha a Webáruház szolgáltatásait igénybe kívánja venni, akkor köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit, amit az űrlapon található jelölő négyzet (rendelési feltételek elfogadása) kiválasztásával tehet meg. Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre az Szolgáltató és a Webáruház felhasználója között.
2. Ha a felhasználó az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe a Webáruház szolgáltatásait. Nem regisztrálhat és nem küldhet megrendelést sem.
A megrendelés lépései:
- A regisztráció nem kötelező
- A vásárolni kívánt termék kiválasztása/kosárba helyezése
- Átvétel kiválasztása
- Szállítási/Számlázási adatok megadása
- Adatellenőrzés
- A rendelési feltételek/ÁSZF elfogadása
- Rendelés elküldése
Az adásvételi szerződés létrejötte:
1. Ha a felhasználó megrendelést küld a Webáruház oldalain, és a szolgáltató a megrendelést e-mailben visszaigazolja adásvételi szerződés jön létre a vásárló (felhasználó) és a szolgáltató között. (Ha a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail a vásárlóhoz 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a megrendelt terméket megvenni, a szolgáltatást igénybe venni.)
2. A felhasználó elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés írásban megkötöttnek minősül, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.
3. A szerződés magyar nyelven jön létre, a Webáruház elektronikus formában, automatikusan tárolja. A felhasználó számára a Webáruházba történő bejelentkezés után hozzáférhető. Annak tartalmát elolvashatja, mentheti vagy kinyomtathatja.
A termék lényeges tulajdonságai:
A termék lényeges tulajdonságait a felhasználók megtekinthetik a termékek bemutató oldalain.
Árak:
A Webáruházban közzétett árak ÁFÁ-val növelt bruttó árak, amelyek tartalmazzák a termékek árát és a földszintig való házhoz szállítás költségeit,
Kiszállítás, személyes átvétel:
1. A szállítási határidők a szállítási költségek aloldalon találhatóak.
2. A termékek kiszállítását a szolgáltató a vásárlóval egyeztetett időpontban végzi.
3. A vásárló köteles a kiszállítás (vagy személyes átvétel) időpontjában a csomag sértetlenségét ellenőrizni. Sérült csomagolás esetén a hibát a helyszínen jegyzőkönyvben kell rögzíteni.
Lehetséges fizetési módok:
1. Személyesen, készpénzben az áru átvételével egyidejűleg (utánvétel)
2. Banki átutalás (előre utalás)
Termék cseréje:
A felhasználó kezdeményezhet cserét, a cserélni kívánt terméket a saját költségén kell visszapostázni.
Elállási jog:
A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 1. mellékletében található Elállási/Felmondási mintatájékoztató alapján.
A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató:
A termékekre a Szolgáltató 6 hónap garanciát vállal. A garanciális problémával a Szolgáltatóhoz forduló felhasználónak kötelessége a terméket higiénikus tiszta állapotban eljuttatni a Szolgáltató telephelyére.
Jótállási vagy szavatossági igény bejelentésének módja:
1. Személyes bejelentés
A vásárló bejelentheti személyesen jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgálta
tónál (Szolgáltató telephelye). Ekkor az Szolgáltató munkatársa a kifogásáról jegyzőkönyvet vesz fel, amelyben rögzíti:
- a vásárló nevét, címét,
- a termék megnevezését, vételárát,
- a vásárlás időpontját,
- a hiba bejelentésének időpontját, - a hiba leírását,
- a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt,
- a kifogás rendezésének módját.
Ha a kifogás rendezésének módja a vásárló igényétől eltér, ennek indokolását a jegyzőkönyvben rögzíti.
A jegyzőkönyv másolatát a vásárló átadja.
2. Írásban történő bejelentés
A vásárló bejelentheti jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgáltatónak (Szolgáltató szélyhelye) küldött levélben, vagy elektronikus levélben (Szolgáltató email címe).
Ekkor a levélnek tartalmaznia kell: - a vásárló nevét, címét,
- a termék megnevezését, vételárát,
- a vásárlás időpontját,
- a hiba bejelentésének időpontját,
- a hiba leírását,
- a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt.
Aloldali kulcszó: munkaruházati bolt