- MUNKARUHÁZAT CSALÁDONKÉNT
 - KERTÉSZNADRÁG
 - DERÉKNADRÁG
 - MUNKAKABÁT
 - MUNKAVÉDELMI CIPŐ
 - MUNKAVÉDELMI BAKANCS
 - MUNKAVÉDELMI KESZTYŰ
 - VÉDŐSZEMÜVEG
 - MUNKAVÉDELMI SISAK
 - PÓLÓ (KÖRNYAKAS)
 - PÓLÓ (GALLÉROS)
 - RÖVIDNADRÁG
 - VEGYVÉDELMI RUHA
 - SZAKÁCSRUHA
 - ESŐRUHA
 - LÉGZÉSVÉDELEM
 - HALLÁSVÉDELEM
 - ZUHANÁSGÁTLÓ HEVEDER
 - RÖGZÍTŐKÖTÉL
 - ENERGIANYELŐ
 - KARABINER
 - GUMICSIZMA
 - LÁNGÁLLÓ RUHA
 - SZERSZÁMOSTÁSKA
 - TŰZOLTÓKÉSZÜLÉK
 - HIGÉNIAI TERMÉKEK
 - KÖPENY
 - LÁTHATÓSÁGI RUHA
 - PULÓVER
 - TÉLIKABÁT, TÉLI NADRÁG
 - TÉLI ALÁÖLTÖZET
 - MELLÉNY
 - OVERÁL
 - KÖZÚTI VÉDŐESZKÖZÖK
 - KÖTÉNY
 - HEGESZTÉSVÉDELEM
 - SAPKA, FEJVÉDŐ
 - ARCVÉDŐ
 - IZÜLETVÉDŐK
 - TALPBETÉT, ZOKNI, ÖV
 
Munkaruházati bolt
Általános szerződési feltételek
A jelen ÁSZF tartalmazza a WWW.MRMUNKARUHA.HU (továbbiakban Webáruház) használatának feltételeit az alábbiak szerint:
A Webáruház címe:
WWW.MRMUNKARUHA.HU
A webáruház üzemeltetőjének (továbbiakban Szolgáltató) adatai:
Cégnév: Mrmunkaruha Kft.
 Székhely címe: 1112 Budapest, Mikes Kelemen u. 45.
 Cégjegyzékszám: 01-09-276275
 Nyilvántartást vezető cégbíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
 Statisztikai számjel: 25457430-4616-113-01
 Adószám: 25457430-2-43
 Bankszámlaszám: 12010635-01541622-00100002
Munkaruházati bolt adatai:
Cím: 1135 Budapest, Lehel u. 48.
 Telefon: 30/180-6119
 E-mail: info@mrmunkaruha.hu
 Nyitva tartása: H-CS: 10-18:00; P: 10-17:00; SZO: 9-12:00
Az általános szerződési feltételek elfogadása
1. A regisztráció (nem kötelező) illetve vásárlás során (mindkét esetben) a felhasználó, ha a Webáruház szolgáltatásait igénybe kívánja venni, akkor köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit, amit az űrlapon található jelölő négyzet (rendelési feltételek elfogadása) kiválasztásával tehet meg. Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre az Szolgáltató és a Webáruház felhasználója között.
 2. Ha a felhasználó az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe a Webáruház szolgáltatásait. Nem regisztrálhat és nem küldhet megrendelést sem.
A megrendelés lépései:
- A regisztráció nem kötelező
 - A vásárolni kívánt termék kiválasztása/kosárba helyezése
 - Átvétel kiválasztása
 - Szállítási/Számlázási adatok megadása
 - Adatellenőrzés
 - A rendelési feltételek/ÁSZF elfogadása
 - Rendelés elküldése
 
Az adásvételi szerződés létrejötte:
1. Ha a felhasználó megrendelést küld a Webáruház oldalain, és a szolgáltató a megrendelést e-mailben visszaigazolja adásvételi szerződés jön létre a vásárló (felhasználó) és a szolgáltató között. (Ha a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail a vásárlóhoz 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a megrendelt terméket megvenni, a szolgáltatást igénybe venni.) 
 2. A felhasználó elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés írásban megkötöttnek minősül, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak. 
 3. A szerződés magyar nyelven jön létre, a Webáruház elektronikus formában, automatikusan tárolja. A felhasználó számára a Webáruházba történő bejelentkezés után hozzáférhető. Annak tartalmát elolvashatja, mentheti vagy kinyomtathatja.
A termék lényeges tulajdonságai:
A termék lényeges tulajdonságait a felhasználók megtekinthetik a termékek bemutató oldalain.
Árak:
A Webáruházban közzétett árak ÁFÁ-val növelt bruttó árak, amelyek tartalmazzák a termékek árát és a földszintig való házhoz szállítás költségeit,
Kiszállítás, személyes átvétel:
1. A szállítási határidők a szállítási költségek aloldalon találhatóak.
 2. A termékek kiszállítását a szolgáltató a vásárlóval egyeztetett időpontban végzi.
 3. A vásárló köteles a kiszállítás (vagy személyes átvétel) időpontjában a csomag sértetlenségét ellenőrizni. Sérült csomagolás esetén a hibát a helyszínen jegyzőkönyvben kell rögzíteni.
Lehetséges fizetési módok:
1. Személyesen, készpénzben az áru átvételével egyidejűleg (utánvétel)
 2. Banki átutalás (előre utalás)
Termék cseréje:
A felhasználó kezdeményezhet cserét, a cserélni kívánt terméket a saját költségén kell visszapostázni.
Elállási jog:
A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 1. mellékletében található Elállási/Felmondási mintatájékoztató alapján.
A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató:
A termékekre a Szolgáltató 6 hónap garanciát vállal. A garanciális problémával a Szolgáltatóhoz forduló felhasználónak kötelessége a terméket higiénikus tiszta állapotban eljuttatni a Szolgáltató telephelyére.
Jótállási vagy szavatossági igény bejelentésének módja:
1. Személyes bejelentés
 A vásárló bejelentheti személyesen jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgálta
 tónál (Szolgáltató telephelye). Ekkor az Szolgáltató munkatársa a kifogásáról jegyzőkönyvet vesz fel, amelyben rögzíti:
 - a vásárló nevét, címét, 
 - a termék megnevezését, vételárát, 
 - a vásárlás időpontját, 
 - a hiba bejelentésének időpontját, - a hiba leírását, 
 - a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt, 
 - a kifogás rendezésének módját. 
 Ha a kifogás rendezésének módja a vásárló igényétől eltér, ennek indokolását a jegyzőkönyvben rögzíti. 
 A jegyzőkönyv másolatát a vásárló átadja. 
 2. Írásban történő bejelentés
 A vásárló bejelentheti jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgáltatónak (Szolgáltató szélyhelye) küldött levélben, vagy elektronikus levélben (Szolgáltató email címe). 
 Ekkor a levélnek tartalmaznia kell: - a vásárló nevét, címét, 
 - a termék megnevezését, vételárát, 
 - a vásárlás időpontját, 
 - a hiba bejelentésének időpontját,
 - a hiba leírását,
 - a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt.
Aloldali kulcszó: munkaruházati bolt

